2012. december 4., kedd

Part 6 - Az erdő mélyén




Sziasztok! Ezer bocsi,hogy ilyen későn jelentkeztem az új résszel, de ez most csak nehezen fért be az időmbe. Most már kicsit felpörögnek az események és remélem,hogy tetszik majd. Nagyon csalódott vagyok,hogy az előző részhez csak 6 hozzászólást kaptam. Ne értsetek félre, de már megszoktam,hogy mindig írtok és megmondjátok a véleményeteket…annyira nem tetszett,hogy már nem is akartok írni? Nem értem…na mindegy, remélem,hogy ehhez azért érkezik egy pár olyan komment,ami kifejti,hogy mi tetszett és mi nem tetszett benne…nagyon jól esne plusz mindig abból tanul az ember, ha megmondják neki mit csinál jól és rosszul! :)

Üdv. :               Szandee ×






Egyre sötétebb lett. Szinte már az orrom hegyéig sem láttam el. A kimagasló köd egyre erősödött, s most már végképp nem láttam 1 méternél tovább. A csípős hideg teljesen áthatolt rajtam,minden egyes porcikám reszketett, még a segédkezet nyújtó egyén ellenére is. Egy idő után már a az ő teste melegét sem éreztem, akkor tudtam,hogy baj van. Olyan érzés volt,mintha milliónyi apró tű szúrná át a testemet. A már elszáradt fű maradványain ott csüngtek a vízcseppek, pontosabban a köd egy része ami lecsapódott a földre. Kicsit olyan volt,mint a horrorfilmekben, már csak a telihold hiányzott a jelenetből, csak az a baj,hogy a Holdat eltakarta a sűrű füstfelhő, nevezzük köd, és nem lehetett látni semmit. Ilyenkor már bele sem mertem volna gondolni abba,hogy elinduljunk.
- Nagyon fázol? –a hosszú csönd után ismét megszólalt. Most már nem volt olyan magabiztos a hangja,mint fél órával ezelőtt.
- Az nem kifejezés. De érzem,hogy te is. Nem is tagadhatod le, te reszketsz.
- Talán egy kicsit fázom, de ki lehet bírni. –még mindig nem adja fel.
- Nem kell hősködnöd, nem mondom el senkinek.
- Nem hősködöm, ez az igazság. –aha persze, jó duma.
- Most elég hülyén nézhetünk ki így. Még valaki félreérti…
- A kutya se jár erre, mégis ki értené félre? –erre nem válaszoltam. Nem is tudtam volna mit mondani erre.
- Kérdezhetek valamit? Ha már így összemelegedtünk… -a pimasz vigyor ismét befigyel.
- Tudtam,hogy ezt elő fogod hozni. Na kérdezz!
- Miért nem bírsz engem?
- Ezt meg hogy érted? –kaptam fel a fejem és a szemébe néztem.
- Szerintem ez nyilvánvaló. Folyton kerülsz és csak a srácokkal beszélsz,velem nem. Mit csináltam,hogy ennyire nem kívánod a közelségemet? Hiszen a tábortűznél milyen jót beszélgettünk…
- Figyelj, őszinte leszek. Semmi bajom nincs veled az égvilágon, csupán azért kerültelek téged…mert…-itt megakadt a lélegzetem és olyan volt,mintha a felsőbbrendű erők megakadályozták volna,hogy befejezzem amit akartam.
- Mert miért?
- Sokat hallottam felőled a médiából. Tudom,hogy sorra cserkészed be a csajokat. Egy szóval nem szeretném, ha én is úgy járnék,mint a többi lány. Ha érted mire célzok…
- Amit a tévében hallasz rólam, annak a fele mindig kamu. Voltam egy pár csajjal, de azokkal nem terveztem tartós kapcsolatot.
- Látod, ez a baj. Hiába Zayn, aki rosszfiú az rosszfiú is marad.
- Ezek szerint te amolyan jókislány vagy. –itt halvány mosoly jelent meg az arcán.
- M-mondhatjuk úgy is. –már a szavak megformázása is nehezen megy ilyen hidegben…
- Általában a jókislányok a rosszfiúkra buknak ugye? –az az önelégült, pimasz vigyor az arcán…legszívesebben képen töröltem volna, de nem veszem el a mellkasáról a kezem, mert még megfagy.
- Te mindig eléred amit akarsz ugye? –néztem rá, a mosolygós arcára.
- Mondhatjuk úgy is. –már éppen nevetni akartam volna, mikor észleltem,hogy magához húzott, vagyis inkább rántott. Olyan hirtelen ért,hogy köpni,nyelni nem tudtam.
- Te mit csinálsz?
- Nem akarom,hogy megfázz. –aha persze. Szerintem ez jutott volna utoljára az eszébe.

Mivel már elég közel voltunk egymáshoz, így kapva az alkalmon, közel hajoltam hozzá és úgy tettem,mintha meg akarnám csókolni. Szerintem nem nagyon tudta hova tenni a dolgot, hogy ilyen hirtelen közeledtem felé, de nem utasított el. Miért is tette volna?
Már az ajkunk majdnem összeért,mikor végül kinyögtem,mit is akartam igazából.
- Soha ne mondd egy lánynak,hogy az ő hibája. Ezt jól jegyezd meg. –szegényke olyan kiábrándult fejet vágott,mint még soha. Csak nézett rám értetlenül.
- Ezt most miért csináltad? –a szomorú arc megvolt. Vagy legalábbis ezt akarta elhitetni velem.
- Ezt azért kaptad,mert azt mondtad,hogy az én hibám,hogy eltévedtünk. Így most már kvittek vagyunk.
- Ez de durva. Na várjál csak ezért még kapsz. –hirtelen megindult felém és leterített a földre. Nem is érdekelte,hogy teljesen fagyos, csupán a bosszúvágy hajtotta. Lefogta mind a két kezemet és nem engedett el. Teljes mértékben rám nehézkedett, habár nem volt olyan rossz…:)
- Ne! Engedj el! –mondtam, de közben nevettem.
- Miért is? Itt úgysem lát senki! –ördögien felnevetett.
- Te tiszta hülye vagy. Engedj el, már megbántam. –mondtam megadóan. Semmi esélyem sem volt a szökésre,hiszen hogy is lett volna…egy kemény férfival szemben én, aki még egy légytől is megriad. Esélytelen volt az első próbálkozás, így hát könnyen megadtam magam. Már nem úgy, hanem csak képletesen.
- Feladod?
- Igen! Esélyem sem lenne! Te erősebb vagy nálam!
- Még szép! –ekkor a hiú férfiösztön előhozta belőle,hogy befeszítsen és hogy megmutassa az izmait, még így vastag télikabáton keresztül is. Ekkor kaptam a dolgon, ellöktem magamról és röhögve, könnyes szemmel elrohantam a végtelenbe. Az sem érdekelt már, hogy minimum -5°C van, csak rohantam a köddel és sötétséggel teli erdőbe. Persze nem hagyhatta szó nélkül a dolgot, rohant utánam eszeveszettül. Kicsit olyan volt a helyzet,mint a Kengyelfutó Gyalogkakukk c. mese. Gondolom nem kell firtatnom miért én voltam a gyalogkakukk…
Csak rohantam és rohantam, de fogalmam sem volt,hogy hova. Mivel nem láttam az orrom hegyét sem, így hát a hatalmas gyökeret sem vettem észre, ami kiállt a földből, és amibe egyenesen beleszaladtam. Hasra vágódtam, de szerencsére a vastag kabát és a a tömérdek falevél felfogta az esést, így nem történt semmi bajom…egészen addig,amíg Zayn utol nem ért.
- Most megvagy. –hirtelen a semmiből rám vetette magát (ismét) , gondolom nem vette észre az előbbi kis akciómat, különben biztos nem így „ugrott” volna rám. Hogy is vehette volna észre, mikor a sűrű ködtől az orrom hegyéig sem látok-ja,hogy ezt már mondtam? Bocsi, de ilyen izgalmak közepette nehéz gondolkodni:)
- Már megint! Ne már! –hangosan, ámde nevetve felkiáltottam. Neki könnyű dolga volt,mert puhára esett.
- Miért futottál el előlem? –kérdezte most már teljes halk hangvétellel.
- Azért,hogy ne fázzak. –nevettem, s közben mondtam lihegve.
- Én is csak azért jöttem utánad,hogy ne fázzak. Jó kifogás.
- Ez van. –mondtam nemes egyszerűséggel.
- És most? Hova megyünk? Ugyanis most végképp eltévedtünk.
- Ha leszállsz rólam, akkor talán nekivághatunk valamerre.
- De nem akarok. –a hangja selyme teljes mértékben átjárta minden porcikámat. Olyan érzés volt,mintha egy selyem kendőt végighúznának a meztelen hátamon…egyszerre simogató és kellemes. A lihegésem abbamaradt, mikor meghallottam tőle ezt az ismeretlen, még sosem hallott hangszínt.
- És miért nem akarsz? –mondtam hasonlóan rejtélyes hangviszontagságokkal,mint ő. Bár az övé jobban sikerült.
- Mert akkor nem tudnám megtenni ezt. –amikor kimondta eme mondatot, egyből tudtam,hogy mire készül. Az első gondolatom az volt,hogy készen-e állok erre, de ez hamar eldőlt a fejemben, Zayn javára. Nem szerettem volna semmi jónak az elrontója lenni, így hagytam őt, engedtem a csábításnak. Az ajkunk csaknem összeért,mikor észrevettem,hogy mosolyra nyitódik a szája és mondani akar valamit. Úgy érzem, a saját csapdámba estem bele.
- Sose mondták még neked,hogy a fiúk elől nem szabad menekülni? –ez az. Öngól. Gratula Jaz, nagyon ügyes voltál. Saját magamnak ástam a vermet, amibe szépen bele is sétáltam.
- Na jól van ám! –hangosan felkiáltottam, direkt úgy,hogy érezhető legyen a hangomban a sértettség és egy kis düh.
Nem számítottam rá, de ismét egyre közeledett hozzám. A leheletét, amit eddig csak láttam a nagy hidegben, most az arcomon is érezhettem. A két kezét a derekamra tette, s a fejét az arcomhoz nyomta. Mind a ketten behunyt szemmel ültünk egymás közvetlen környékén, és csak a gesztusokra koncentráltunk.
Nem vagyok az a lány, aki az első randin már „megadja magát”, sőt nem is leszek olyan. Én mindig helyesen cselekedtem,pont úgy,ahogyan azt a bátyám elvárta tőlem. Sosem szegtem meg a szabályokat, így hát itt volt az idő,hogy végre elengedjem magam és kicsit a magam ura lehessek. Legalábbis egy időre.

Lassú csókokkal közeledett a ajkam felé, s éreztem,hogy az éjfekete, sűrű szempillái enyhén csikizik az arcomat. Egyre ziláltabban kezdett el lélegezni pont,mint én. Tisztán hallottam minden egyes szívdobbanását és egy kis idő múlva arra lettem figyelmes,hogy a karjaiban találom magam. A szemei pont az orromig értek,de ez nem volt gond a számára. Közel hajolt hozzám, most a legközelebb. A mai nap már többször is megsértettük egymás intim szféráját, de ennyire messzire még egyikünk sem merészkedett. A telt ajkai az enyéimhez értek, és a nagy hideg közepette elöntött a forróság.
Lágyan csókolóztunk, mígnem a végén kissé beleélte magát a dologba, ahogyan én is. Elvesztettük a fejünket és mind a ketten egymásnak estünk. Nem érdekelt senki és semmi. Végre azt tehetem amit akarok, végre nem szól bele senki.
Egészen addig nem kíméltük egymást, míg valami vakító fény fel nem tűnt. Mintha valami bombát robbantottak volna közöttünk,hirtelen szétváltak az ajkaink és a közeledő fényre figyeltünk.
- Megtaláltak! –Zayn felkiáltott,mintha magamtól nem jöttem volna rá. A fény egyre közeledett, egészen addig, míg ki nem derült,hogy valójában 2 zseblámpás alak közeledik felénk. Köpni,nyelni nem tudtam, csak abban reménykedtem,hogy nem látták a kis akciónkat.
- Hé! –az egyik idegen felkiáltott. Az egész testem összerezzent,mikor meghallottam azt a hangot, ami a bátyáméra hasonlít. Sajnos nem csak hasonlít…
- Ti mi a fenét csináltok itt? – kérdezte a bátyám. Nagyra nyílt szemekkel figyelte, ahogy Zayn karjaiban vagyok. Ezt nem fogom tudni kimagyarázni.
- Mindenki titeket keres. Még a hegyi mentőket is kihívtuk. Hova tűntetek? –kérdezte az egyik táncoktató srác, akivel még az első bulin ismerkedtem meg.
- Eltévedtünk. –mondtam ijedt hangon.
- Hátul mentünk és elkeveredtünk. –magyarázta Zayn. A bátyám persze hajthatatlan, úgy tett,mintha az ő szavát meg sem hallotta volna.
- Jaz! Gyere menjünk! –rám parancsolt. Meg sem kérdezte,hogy mi bajom van, máris játszotta a mindent tudó, idegesítő testvért.
- Én inkább Braddel megyek. –mert így hívták a srácot.
- Menjünk! –tudtam,hogy az én szavam az ő szava ellen mit sem ér. Ha akartam ha nem, vele kellett mennem. Egy mindent megmagyarázó pillantást vetettem Zaynre, aki egyet bólintott, jelezvén,hogy érti a célzást.

Kevin és én elindultunk visszafelé, pár percére rá Zayn és Brad is jöttek utánunk. A visszaút egész részében csendben voltam és Kev sem kérdett semmit, hiszen úgyis tudja,hogy ennek veszekedés lett volna a vége.
Egy pillanatra valakinek érezhettem magam, de ekkor a bátyám mindig bejön a képbe. Kevin merészebb és kitartóbb,mint az FBI.

Beértünk a táborba. Mindenki aggódó tekintete végigkövette minden egyes lépésemet egészen a szobámig. Most végképp nem érdekelt,hogy mások mit gondolnak, most egy kis egyedüllétre vágytam…egyedül…ami persze nem jöhetett létre, ugyanis Victoria mérges de egyben megkönnyebbült tekintete fogadott a szobába beérkezvén. Szokás szerint nem hagyott szóhoz jutni, csak nyomta a szokásos sódert arról,hogy miért nem szóltam, meg hogy mi a fenét képzelek meg ilyenek. Néha ő is túlzásba viszi az aggódást.
Nem vágtam a mondókája közepébe, szépen levetettem magamról a csaknem jéggé fagyott ruhákat és egy  jó meleg pizsamában az ágyamba bújtam.
- Te nem is szólsz semmit? –kérdezte szemrehányóan. Ismételten nem szóltam egy árva szót sem, csak egy sokat sejttető mosolyt hagytam. Hadd gondolkozzon egy kicsit.
- Min mosolyogsz ennyire? Te őrült nő, a frászt hoztad rám. Mostanában nagy hobbiddá vált,hogy folyton folyvást eltűnsz. Mi ennek a földön kívüli jelenségnek az oka? –még jobban elkezdtem mosolyogni. Odaugrott mellém az ágyra, majd hasra vágta magát és a könyökével támasztotta a fejét, amit felém fordított.
- Na mesélj! –uraim,kérem kapcsoljanak át a sportadóra, most egy csajok beszélgetés következik.
- Megcsókolt. –mondtam, majd a paplan alá bújtam úgy, hogy csak a szeme látszódott ki.
- Mi? Zayn? Megcsókolt? Te mázlista! Szóval ezért tűntetek el! Ahaaa, itt van a kutya elásva. Legközelebb szólj,hogy az erdőbe mentek eltévedni, és akkor Niall-t is viszem magammal. –erre felkaptam a fejem és előbújtam a paplan alól.
- Csak nem bejön? –mosolyogtam.
- Hát figyelj…azt nem mondhatom,hogy nem jön be,mert akkor hazudnék. De azt sem mondhatom,hogy nem akarom mondani,hogy bejön. Szóval ha bejönne, tuti szólnék neked…talán…lehet…fene tudja… -hirtelen felnéztem a plafonra, majd Vic is oda pillantott.
- Te meg mit nézel?
- Nem látod a rózsaszín felhőket feletted?
- Te beszélsz? Nem én csókolóztam az erdő mélyén Mr. SzexiÁllatVagyok-al.
- Hagyjál lógva. Az véletlen volt.
- Milyen különös véletlen ugye? Ha Kevin nem ront rátok…
- Akkor mi?
- Akkor még több is lehetett volna…
- De hülye vagy. –nevettem. –Én nem vagyok olyan, aki lefekszik az első pasival aki az útjába kerül.
- Szerintem ez nem rajtad múlott. Ha akartad volna ha nem…talán meg sem kérdezett volna és csak úgy lazán…
- És még rám mondod,hogy perverz vagyok. Akkor te mi vagy?
- Tisztánlátó.
- Te meg a tisztánlátás 2 különböző dolog. –mind a ketten elnevettük magunkat, amikor egyszer csak valaki kopogott. A nevetés abbamaradt.
- Szabad! –kiáltott Vic.
Milyen meglepő, pont az 5 srác érkezett be a szobánkba mosolygó tekintettel.
- Szia! Nem zavarunk? –kérdezte Louis.
- Sziasztok! Dehogy, gyertek csak beljebb. –betessékeltem a szobámba mind az 5 srácot, akik sorban helyet foglaltak a hatalmas ágyon, ami épp elég volt mindenkinek. Pont úgy viselkedtek,mintha otthon lennének és ez nagyon bejön.
- Bocsi, nem vettük észre,hogy leléptetek. –mondta Liam.
- Már mindegy, túléltük.
- Igen, azt hallottam. –ekkor Liam olyan „érdekes” arcot vágott. Úgy látszik már mindenről tud.
- Kár,hogy te nem jöttél. –mondta Niall Vic-nek, aki egy szempillantás alatt elpirult.
- Majd legközelebb.
- Zayn mondta,hogy mi történt. –nézett rám Harry.
- Igen? És mégis mit mondott Zayn? –ekkor Zaynre, majd utána Harryre néztem.
- Azt,hogy lenyomtatok egy gyors menetet ott az erdő közepén. –a lélegzetem és a szívverésem is egyszerre állt meg. Nagy szemekkel bámultam Harryre, majd Zaynre. Mindegyik srác elkezdett kuncogni, csak Zayn nem.
- Nyugi, csak viccelek. –mondta Harry vigyorogva.
- Egyre jobban félek a vicceidtől.
- Harry viccei ártalmatlanok..többnyire. –ez a többnyire szó nem nagyon tetszett Louis mondata végén.

Nagyban beszélgetünk a srácokkal az élet nagy dolgairól, persze titokban szemkontaktust létesítettem Zaynnel, aki, ha ránéztem, mindig elmosolyogta magát. Azt hiszem a legjobb szó rá: aranyos…vagy nem. Inkább kedves…szerethető…gondoskodó…szexi…és végül, de nem utolsó sorban perverz. Pont úgy,mint a banda többi tagja. Nem tudom ezeket honnan szalajtották, de mindig csak hülyeségeken jár az eszük. Aki nem ismeri őket az nem tudja,hogy mi rejlik abban a hatalmas nagy…fantáziájukban :D



Már nagyon beleéltük magunkat a beszélgetésbe, mikor Niall a semmiből, hirtelen felkiáltott:
- Almáspite!
- Hol? –kérdeztem.
- Ti nem érzitek?
- Nem. –mondta Harry unott képpel Niall-re bámulva.
- Mindig ezt csinálja. –magyarázta Louis, s közben megvonta a vállát.
- Mindig 10 másodperccel előbb érzi meg a kajaszagot,mint mi. –folytatta tovább Liam.
- 10…9… -Zayn elkezdett visszafelé számolni, amíg el nem jutott a nulláig. A semmiből megcsapta az orromat a frissen sült almáspite illata. Ropogós és porcukros…hm…:)

31 megjegyzés:

  1. Nos, a komikat bepótoljuk... ígérjük!
    Én szeretek sokat írni, mert tudom az a legnagyobb öröm! :) Szóóóval. IMÁDOM! Esküszöm, nem rajongok különösebben, csak az iránt, ami felvidít, vagy tényleg tetszik. Olvasok vagy 20 blogot, de összesen csak 2 ilyen blogíró van, akit igazán szeretek. Az egyik Te vagy! :) Hibát nem nagyon találtam benne, szép kidolgozott, gördülékeny :) Egyvalami van, ami nemigazán hiba, de esetleg másnak bánthatja a szemét. A "pimasz vigyor" .. nekem tetszik.. ha jól emlékszem most kétszer volt benne és az egyik előtt volt egy másik melléknév is. Nem ragozom tovább ezt a kis ...hogy is nevezzem? Hibának nem nevezhetem. Na mindegy, csak figyelj oda rá, hogy ne használd sokszor. :D Az érzelmeket ahogy kifejezed, azt imádom.. és nézzetek hülyének, de én a részt olvasva úgy éreztem, mintha valaki ölelne. :'D
    Hamar hozd a következőt :)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Igen nagy öröm az nekem ha valaki bővebben kifejti a véleményét :) Ennek csak örülni tudok :D
      A 'pimasz vigyor' szerintem éppen annyiszor volt benne,mint kell, de ki hogy érzi :)
      Még1x köszi,hogy ilyen bőven kifejtetted, nagy öröm ez a számomra :)))

      Törlés
  2. Nagyon nagyon imádom. !!!
    Eddig minden része jó volt lealább is nekem .
    Hát én ennél jobban nem tudom kifejteni ...
    Ennyi telt tőlem ! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, nekem most ennyi is elég :D Kérdés,hogy később is elég-e lesz. Nagyon szépen köszi,hogy írtál :)

      Törlés
  3. nagyon tetszett! és a vége..hát ott beírtam.:D almás pite.. <3 az örök kedvenc..D:
    nagyon vártam már a részt és nem is csalódtam benned tudtam hogy úgyis tökéletes részt fogsz hozni,megérte ezért várni..:D nagyon várom már a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Hát igyekszik az ember, bár ez nem szok mindig jól elsülni...talán ez most sikerült :)

      Törlés
  4. Woow imáádtam mint mindig és nem tudok rosszat mondani :) én a rajongód lettem :DD

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nekem személy szerint nagyon tetszet! A desinget jól megcsináltad!Szép lett! A történet! Imádtam! Tetszik a szereplők jelleme,a poénok,az egész úgy adja magát és ez nagyon szuper! Sose unalmas mindig történek dolgok,hiába lehetnek azok aprók (pl.ez a szemkontaktus),de akkor is úgy le tudod írni hogy az ember szinte látja maga előtt a szereplőket ahogyan éppen csinálják! Nekem az is tetszik hogy ez nem olyan blog,mint a legtöbb,hogy ott ülnek ketten,és a lány megviccel,mert a többi blogban,már az eskűvőt tervezik ilyenkor! xD Öhm,azt hiszem ennyi lenne! Megpróbálok mindig komizni majd! Ja,és azt felejtsd el hogy nem lett olyan jó a rész,nincs olyan hogy te rosszat tudsz írni! ;) Ennyi amit akartam mondani! :D Siess!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi szépen :) A design-al elég sokat bajlódtam, de végül sikerült :)
      Igen, figyelek az apró részletekre, ugyanis nem akarok sablonos blogot csinálni. Az előző blogommal hibát követtem el (azóta már töröltem) és ezt most nem szeretném elkövetni, ezért mindent aprólékosan kifejtek, vagy legalábbis úgy, ahogy tudom. Az is igaz,hogy mások ilyenkor már az esküvőt tervezgetik...szerintem az való életben is lassabban történnek az események, bár ez a történet is kicsit fel van gyorsítva, ugyanis úgy írom,hogy a dátum is passzoljon a mostanival :)
      Azért van nálam jobb blogíró is, de próbálok igyekezni :)

      Törlés
  6. A végére szó szerint megéheztem :)Nagyon tetszenek az írásaid és remélem minél hamarabb jön új fejezet mert olvasás hiányom lesz :)
    Puszi Betty :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Igyekszem,de nem mindig sikerül :|

      Törlés
  7. Wááá :) Ezt is imádom akárcsak az előzőt. Semmi kivetnivalóm nincs benne és imádom ,hogy Ariana az úgymond főszereplő :é Minél hamarabb kövit ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Hát igeeen Ariana-t találtam legalkalmasabbra erre a "feladatra". Nagyon sokat keresgéltem, de végül nála kötöttem ki :D

      Törlés
  8. Nagyonjó lett! Teljes a történet egyediek a karakterek személyiségre. Tükrözi és átadja az érzéseket. Ésésésés + pont, hogy egy időben íródik, ugyhogy mindjárt karácsony lesz a blogban is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii :)
      Igen, próbálom a dátumokat egyeztetni, bár már most is el vagyok csúszva, de megpróbálom behozni valahogy :)
      Az érzések itt-ott igaziak...mármint tényleg tőlem, belőlem jönnek :)

      Törlés
  9. Szia imádom ezt és a régi blogodat is . egyszerűen elképesztő hogy milyen ötleteid vannak a történettel kapcsolatban és az is ahogyan írsz .... :) teljesen mintha " ott lennék " ( átérzem ) Remélem hogy hamar hozod a következő részt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :)
      Sokan mondták már nekem,hogy merész ötleteim vannak, de hát ez kell egy jó bloghoz. Na jó, nem az enyém a legjobb, de legalább nem sablonos és nem unalmas... mindig történik valami váratlan. A terveim szerint ez a blog sokkal izgalmasabb lesz,mint az előző :)

      Törlés
  10. Sziaa, most fejeztem be a másik blogodat, és muszáj volt ezt is elolvasnom...és hát hogy is mondjam, fúú nagyon szeretem azt ahogy írsz! És VÉGRE egy olyan történet ahol nem jön össze a fiúval már az első részben :D ritka mint az igaz gyöngy ;) Szóval csak továbbra is legyen ilyen szuper!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziiii :)
      Örülök,hogy az előző is tetszett és annak is,hogy ez is tetszik. Próbálok kitenni magamért,bár ez nem mindig sikerül...de hát ha minden szép és jó lenne, az nem lenne az igazi :D
      A történetet kicsit úgy építem fel,mintha tényleg megtörténhetne, bár vannak olyan részek benne amik tuti,hogy nincsenek a való életben, csak azért írtam bele,mert szeretném ha benne lennének :D

      Törlés
  11. Szia,nagyon jó a blogod és az előző blog is szuper volt de remélem ez még attól is jobb lesz:) láccik szerintem hogy ezzel többet dolgozol vagy nem tudom:DD nagyon jól írsz a kedvenc részem az amikor már majd nem megcsókolta zayn de megszólalt h: sose mondták még neked...:D szóval IMÁDOMM várom a kövit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii :)
      Igen, ez a blogom sokkal összeszedettebb és kidolgozottabb,mint a másik. Ez egyrészt azért van,mert az első blogomat még tök amatőrként kezdtem, de azóta már fejlődtem egy kicsikét :D
      Próbálok bele csavarokat vinni,mint például a csóknál,hogy ne olyan egyszerűen és zökkenőmentesen történjenek a dolgok...szerintem így érdekesebb :)

      Törlés
  12. Sziiia!valaki mondta h szó ismétlés van benne a pimasz vigyor miatt sztem nem!! ezzel nem azzal akarok vitatkozni aki mondta :)csak nehogy kevesebbszer írd bele:D én imádom amikor leírod hogyan mosolyog és amikor olvasom mindig magam elé képzelem a pimasz vigyorátt:DD:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziiii szépen :) Én is nagyon szeretem beleírni,hogy milyen képet vágnak...ettől olyan filmszerű :DD

      Törlés
  13. egyébként hallod eddig egy héten kettő rész volt. ezen a héten egy. milenne ha megerőltetnéd magad és hamár belekezdtél rendszeresebben írnál? lehet most jön a jajj nem mindig van időm. de te csináltad a blogot, válalld a következményeit. ha meg nincs időd akkor minek van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert szeret írni ! ;) Ha nem tetszik h ennyi idő alatt hozza a kövi részeket ,akkor nem kell olvasni !!!!!!!! És meg van oldva,amugyis megnézném hogy ennyi idő alatt milyen részt bírnál írni -.- ,,tehetséged" gyorsan elfogyna ... Amugyis könnyű mást piszkálni ... Magaddal törődj!!!! (csak tipp -.- )
      ~Jes

      Törlés
    2. Szerintem ezt nem itt kéne megoldani. Kedves Névtelen ha nem tetszik akkor tényleg ne olvasd, vagy ha nem tudsz várni, vagy ha zavar valami akkor normálisabban írd le. Kedves Jes! Nagyon kedves tőled, hogy védeni próbálod a blogot meg az íróját de nagyon visszataszító stílusban írsz. Holnap iskola meg azután is nagyon remélem használ a stílusodon mert faragnod kéne rajta. A részek meg nagyon nagyon nagyon jól. Különlegesek. Csak így tovább.

      Törlés
    3. Az egy dolog,hogy nekiálltam egy blognak. Tényleg szeretem csinálni, de pont úgy van ahogy mondod, nincs mindig időm a blogra. Rosszabb esetben nincs mindig kedvem vagy ihletem...talán ez lehet az oka annak,hogy kések. Nem tudom neked lenne-e kedved hulla fáradtan szar hangulatban blogot írni...Sajnos sokszor lefoglal a vállalati gazdaságtan és a többi tantárgy, ami nem játék. Inkább a tanulást részesítem előnyben, ugyanis blogírásból nem lehet a jövőben megélni...
      Ha nem tetszik akkor tényleg nem kell olvasni.
      Csodálom azokat,akik minden nap hoznak új részt(mert ismerek ilyen blogot). Szerintem nekik nincs életük, ha egész nap a gép előtt ülnek...mert nekem nem elég 1-2 óra,hogy összedobjak egy részt. Vagyis elég lenne, de akkor összecsapott lenne az egész. Én vállalom a tetteim következményeit és tisztában vagyok vele,hogy mibe vágtam bele, de nem ülök 5-6 órát a kép előtt,hogy mindig a kedvetekre tegyek...bocs... Remélem kielégítő volt a válaszom!

      Törlés
  14. Hahooooo már 5.napja nincsen új rész... Mi van már csajszi ???
    ~Jes

    VálaszTörlés